» » У Нижній Новгород на вихідні

У Нижній Новгород на вихідні

Фото - У Нижній Новгород на вихідні

Субота. 6.45 ранку. 4:00 на Сапсані, і ми в Нижньому Новгороді. Ще немає й одинадцяти, а на вулиці вже жарко. Ще 15 хвилин, і ми на іншій стороні Оки у верхній частині міста.

Вийшовши з автобуса, ми опинилися біля підніжжя одного з пагорбів, з яких, по суті, ця частина міста і складається. Спека під 30 градусів. А, дивлячись знизу на заповітне слово «Азимут» на даху готелю, стало ще гарячіше. Під палючим сонцем з сумками по не цілком безпечною сходах ... І тільки думка про прохолодному душі і чистому одязі вселяла в нас сили.

І ось, нарешті, ми наблизилися до стійки ресепшн. Мало хто може уявити наш стан і емоції, коли нам повідомили, що до заселення нам необхідно почекати всього малість - 3 години. У проханні про відвідування туалету було відмовлено, оскільки, за словами адміністратора, туалети тільки в номерах. Пообідати в кафе, розташованому в готелі, теж не вдалося через ремонту. І знову буря емоцій.

На наше запитання про найближче закладі, де можна добути їжу, нам з посмішкою відповіли, що для початку нам потрібно спуститися на набережну (це, на секундочку, туди, звідки ми, як скелелази-екстремали, почали своє героїчне сходження). Потім на автобусі ми зможемо доїхати до якоїсь там вулиці і вийти на Велику Покровську - нижегородський Арбат. Мабуть, вираз наших осіб початок вселяти в оточуючих непідробний жах, і нам запропонували альтернативний шлях. Нас трохи втішила можливість дістатися до їжі, уникнувши голодної непритомності на тлі теплового удару під час спуску по багатостраждальній сходах. Робити було нічого. Сумки здали в камеру зберігання готелю і втомлені, истекающие потім побрели на пошуки їжі.

Ще тільки вийшовши з готелю, ми звернули увагу на величезну кількість весільних процесій. Весілля були всюди: на пагорбах, на дорогах, у церков. Куди не подивишся, скрізь свято. Це додало нам трохи гарного настрою, і ми з оптимізмом продовжили свій шлях. Трохи попетляв по вузьких горбистих вуличках, ми досягли кінцевої точки нашого шляху. Велика Покровська відкрилася нам у всій красі.

Вулиця дійсно дуже нагадує московський Арбат (але, як виявилося, удвічі його довше). Відчуття голоду і втома не дозволили нам повною мірою розглянути всі визначні пам'ятки цієї вулиці. За винятком, зрозуміло, будівлі Державного банку. Не звернути увагу на таке диво, не захопитися архітектурою і його величчю просто неможливо. Але голод брав своє, і ми продовжили свої пошуки.

Зайшли в кілька на вид пристойних закладів, працівники яких демонстративно відмовлялися нас помічати. І, судячи з відсутності в цих кафе відвідувачів, така манера обслуговування є тут нормою. Дуже здивували ціни в кафе «Ермітаж». Вперше побачила спагетті Карбонара за 600 рублів. Чудно. У Москві це блюдо коштує не так дорого. Та й непрацюючий кондиціонер в закладі такої цінової категорії теж здивував. Загалом, пішли далі. Ціла вулиця позаду і перед нами тільки одне кафе - «Мішель».

Вибору не було. Зайшли, зробили замовлення. За одним із сусідніх столиків сиділа бабуся, відчайдушно потребує суп. Дві інші відвідувачки перейшли на самообслуговування, мабуть, зневірившись дочекатися офіціантів. Справедливості заради зазначу, що нам замовлення принесли вчасно. Їжа виявилася досить непоганий за цілком демократичними цінами.

Трохи відпочивши і підкріпившись, ми відправилися в готель. Назад ми вирішили піти іншим шляхом. Топографічним кретинізмом я ніколи не страждала, і досить добре орієнтуюся навіть в незнайомій місцевості. Але я не врахувала особливостей ландшафту Нижнього Новгорода. Звичайні правила орієнтування на місцевості в цьому місті не діють. Тут неможливо знайти паралельних або перпендикулярних вулиць. І чим далі ми йшли, тим більше вони стали мені нагадувати живуть своїм життям сходи в Хогвартсі.

Врятували нас місцеві жителі (от уже справді визначна пам'ятка). На рідкість уважні і чуйні люди. Кожен, до кого ми зверталися, щиро намагався нам допомогти. Соромно зізнатися, але москвичі до заблукали туристам не так уважні. Ми, взагалі, постійно кудись поспішаємо, зациклюємося на чомусь, не помічаючи нікого навколо і відмахуючись від тих, хто посмів порушити кордони нашого особистого простору.

Коли до жаданого пристанища залишалося всього кілька сотень метрів, нам відкрився приголомшливий вид. Перед нами розкинулася розсікається катерами водна гладь. З одного її боку, як на долоні, було видно нижня частина міста. З іншого - нескінченні ліси. Який простір! Та Бог з нею, з цією спекою. Геть спогади про стару дерев'яних сходах. Та й втоми ми вже майже не відчували.

Надихнувшись побаченим, ми повернулися в готель. Номер виявився хорошим: затишним, чистим, з телевізором, міні-баром (зовсім міні), феном і, що актуально, справним кондиціонером. Ось тільки з ванною потрібно було бути обережною (ванна слизька, а килимок всередині отсутствует- і здається вона такою тендітною, що ось-ось складеться навпіл). З реактивною швидкістю ми привели себе в порядок і попрямували назустріч новим враженням. Адміністратор викликала таксі, і за 200 рублів нас «з вітерцем» домчали до Кремля.

Перше, зрозуміло, що нас привернуло, це лавки з сувенірами (ну як же без магнітиків?). Потім кремлівська стіна (я завжди говорила, що сучасні будівельники - аматори, порівняно з майстрами минулого). Скільки ж фотографій ми зробили? Підрахунками не піддається. З кремлівських стін пишність міста з блискучими водами могутньої ріки, зелених рівнин, мальовничих пагорбів і величних храмів відчувається в повній мірі.

І хто б міг подумати? Знову сходи! Та ми ж не піднімалися на цю стіну стільки, скільки нам довелося з неї спускатися. Ще одне випробування з ризиком для життя. Ступені високі. Кам'яні. Страшно. Трохи терпіння, легке поколювання в колінах, і ми вже на набережній. Ах, так. Зовсім забула. І знову весілля. Кругом весілля.

Прогулюючись по набережній, ми насолоджувалися видом. І така свобода була в оточували нас пейзажах, така благодать навколо !!!

Незважаючи на вечірній час, спека не відступала. Порятунком став Салун Папаши Біллі, розташований на вул. Різдвяна. У цьому ресторані ми з задоволенням провели більше двох годин. Не порівняти, звичайно, з обідом в «Мішель». Їжа смачна, пиво холодне, обслуговування на досить високому рівні. Хоча, як виявилося, наш столик обслуговував стажер (гідний найвищих похвал).

Відпочивши і перечекавши спеку, ми продовжили вивчення верхньої частини міста. У Різдвяну церкву ми, на жаль, не потрапили, тому було вже пізно. Але захопитися її красою зовні нам ніщо не завадило. Справа наближався до півночі, і ми вирішили не поспішаючи прогулятися далі по набережній, зробити невеликий гак (щоб уникнути чергового підйому по височенною сходах) і повернутися в готель.

По дорозі ми заглянули до джерела на честь святителя Московського Алексія. Поруч розташовується невелика каплиця і Благовіщенський чоловічий монастир. А навколо річка і пагорби.

Наша прогулянка закінчилася там же, де почалася - на вершині пагорба, де, змінивши молодят, розважалися дівчата в різнобарвних фатах і не тільки вони. Схил пагорба розділений на кілька упорядкованих майданчиків, на одній з яких танці не припинялися до самої ночі. Мені сподобалося, як ніжегородци проводять вечори: сидячи на траві зі своєю другою половиною або з друзями, дивлячись на захід і милуючись ніколи не сплячої рікою.

З ранку ми вирушили снідати (шведський стіл включений у вартість номера). Вибір страв для кафе такого рівня досить непоганий: яйця, чай, кава, кілька видів м'ясної нарізки, сир, десерти, овочі і фрукти. Але є довелося в приміщенні, частина якого була засипана битим склом та іншими осколками, що свідчать про проведення ремонту. Співробітники навіть не спромоглися обгородити місце проведення робіт.

Три години до звільнення номера, і ми вирішили прогулятися поблизу. Спочатку відвідали Церква Успіння Божої Матері на Іллінській горі, і, вдихаючи ранкове повітря, прогулялися по мальовничих пагорбах, петляючи звивистими стежками.

Вселяє в нас жах напередодні сходи вже не здалася такою важко переборною. Та й, взагалі, дивлячись у вікна відвозять нас на вокзал автобуса, ми сумно прощалися з цим чудовим місцем.

Ми було пошкодували, що не встигли подивитися на Чкаловський драбину, хоча перебуваючи в Кремлі, були поблизу. Кажуть, що це чудо довжиною 560 сходинок. Але співчуття швидко відступило. Які 560? Ми за два дні подолали ступенів, кількість яких не обчислюється настільки скромним кількістю.

До відправлення поїзда близько двох годин, і ми вирушили по магазинах. У Московського вокзалу розташовуються три торгові центри: ЦУМ, Чкалов і Республіка. Спочатку зайшли в ЦУМ і перше, на що натрапили - весільні товари. Але до цього ми навіть за такий короткий час звикли. Ось чого ми так і змогли зрозуміти, так це навіщо на кожному поверсі розміщувати акваріум зі зміями. Фонтан з величезним гіпсовим пісяючим хлопчиком неадекватною зовнішності і русалка на лавці, добили нас остаточно. Та й сам ЦУМ - це не магазин, а цивілізований ринок, аналогічний більшості критих районних ринків Москви. ТЦ «Республіка» більш звичний для москвичів, тому зовсім не відрізняється від таких торгових центрів Москви, як «Ріо», «Місто» та ін. На ТЦ «Чкалов» часу не залишилося. Ми забрали сумки з камери схову, і в 14.45 Сапсан відвозив нас назад у Москву.

Чудове місце. Красиве і дуже романтичне. Хочеться сподіватися, що від рівня сервісу туристи незабаром будуть отримувати стільки ж задоволення, скільки викликають пейзажі міста.